هفت درمان از TCM در درمان بیماری های کلیه چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هفت درمان از TCM در درمان بیماری های کلیه چه هستند

درمان بالا از هفت TCM در درمان بیماری کلیه ها چه هستند؟ پس از سالها تحقیق و تجربه درمانگاه، پزشکان با تجربه چندین مرحله از مطالعه عملی، از جمله مصرف طب چینی به صورت شفاهی، فشرده سازی داغ با طب چینی، حمام با طب چینی، درمان چرخه با طب چینی، و غیره، و به دست آمده تعداد زیادی از تجربه ارزشمند در TCM درمان. به تدریج، ما هفت درمان TCM از درمان های متعدد انتخاب شده به آنها را ترکیب ارگانیک، و مجموعه ای از روش های درمانی از TCM شکل گرفته است.
هفت درمان TCM شامل چرخه درمان، درمان فشرده گرم، درمان حمام پا، درمان حمام کامل، انما درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، درمان moxibustion.
هر یک از هفت درمان است معایب خاص خود را و سیستم را تشکیل خود به خود. مرتبط و تکمیل به یکدیگر، آنها یک سیستم برجسته آلی درمان را تشکیل می دهند.
هدف از آن درمان است که از طریق شکستن مشکلات در درمان بیماری های مزمن کلیه و ایجاد برخی از تغییرات جدید در اثر درمانی، با ترکیبی از درمان های TCM.
از طریق سال شیوه، در حال حاضر بسیاری از دستاوردهای به دست آمده غیر منتظره و ذخیره بسیاری از بیمار بیماری کلیه است.
جان کلام درمان:
در این روش درمانی برجسته است برای تقویت چی سالم با فعال چی اصلی و تنظیم چی سالم، و برای از بین بردن عوامل بیماری زا با رسم کردن سم، سم پاک کننده، تخلیه سم، سم زدایی و تخلیه سم. در این روش، هدف درمانی می تواند به دست آورد، که نه تنها شامل تقویت چی سالم و از بین بردن عوامل بیماری زا، بلکه tonifying چی اصلی برای تکمیل کلیه است.
جان کلام درمان به طور عمده شامل هفت جنبه: فعال، تنظیم، نقاشی کردن، پاک کردن، تخلیه، detoxicating و تخلیه.
در یک کلام، با کمک از بالا هفت درمان پیشرفت بیماری کلیوی می تواند با تاخیر و یا معکوس شود. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: